donderdag 22 juni 2017

De laatste rechte lijn... richting schoolfeest




Dag allemaal,

Deze week kort maar krachtig...

Dat deze week in het teken van ons schoolfeest stond zal jullie niet verbazen denk ik...

Maar het moet leuk en luchtig blijven dus werden er ook nog andere dingen gedaan...

We telden bolletjes ijs en we gingen op zoek naar dezelfde ijsjes... Einde schooljaar.. dus knipte ik niet meer in hun plaats... Ook het knippen was voor de kleuters...






Maar zoals verwacht was dit geen probleem... Verdorie... wat worden ze groot...

Mijn klein pagaddertjes van in september zijn flinke kapoenen geworden...

Twee groepjes werken... drie groepjes spelen... Dat moet kunnen... Zeker met deze temperaturen..




We speelden wel niet boven...veel te warm... Vlug ons onthaal en dan naar beneden... Vandaag (donderdag) hebben we zelfs ons onthaal beneden gedaan...

We gingen tijdens de speeltijden wel naar buiten, maar extra buitenspelen zat er niet in deze week... het was met momenten beter binnen dan buiten...
En binnen kunnen we ook spelen...

Ik las ook enkele verhaaltjes voor... Zo ging Anna met oma en opa naar zee... en ging Floortje met haar vriendjes spelen...
Afbeeldingsresultaten voor anna naar zee met oma en opa

Afbeeldingsresultaten voor Floortje en haar vriendjes































Op woensdag na... oefenden we ook elke dag1 keer ons dansje... Donderdag trokken we met de hele kleuterschool naar de turnzaal... Die was dan even alleen van ons... Zo had elke klas even de tijd om zijn dansje eens te doen in de zaal met al wat publiek...

Morgen is het dan de algemene repetitie... Op het echte podium, met de belichting en alle andere toeters en bellen!!

En dan even voor zaterdag...

- zet je heldje om 13 uur af in de klas... ik heb hulp van juf Martine dus jullie mogen een plekje gaan zoeken in de zaal... Uit ervaring weten we dat dit het beste is voor iedereen... Na onze dans mogen jullie wel mee naar de klas om jullie heldje te komen ophalen... We nemen wel nog een groepsfoto voor we ons omkleden...

- mag ik vragen om de meisjes hun haar in een staart te doen....Afbeeldingsresultaten voor staart in haar

- Op het einde van het schoolfeest is er nog een apotheose dans... loop dus niet weg na ons dansje...

 - breng jullie tombola briefjes mee... wie weet win je wel een leuke prijs

- Als  iemand het ziet zitten om foto's te nemen tijdens ons dansje laat het mij dan weten... mijn fotograaf van de voorbije jaren kan er zaterdag niet bijzijn...

- ik wens jullie veel kijkgenot... het zit weer schitterend in elkaar... de collega's hebben weer het beste uit de kast gehaald!!

We zien elkaar zaterdag !!

Tot dan,

Groetjes juf Inge


Geen opmerkingen:

Een reactie posten